Què és Mamacrea




Sóc Llicenciada en art dramàtic i dansa.
Formada en el ball com a teràpia i en tècnica metamòrfica.
He rebut una formació de música per nadons de la mà d'en Paulo Lameiro.
Visc envoltada de nens, petits o grans, des dels tres anys. Gràcies a ells no he perdut l'il·lusió, la màgia ni la fantasia en la meva vida. He après a inventar històries que neixen d'una capsa de cartó i que es transformen en éssers plens de bondat i amor.
Estic formada com a doula i assessora de lactància acompanyant el procés de la maternitat i la criança des de l'amor i el respecte.
Mamacrea vol oferir un espai a on les relacions familiars siguin autèntiques i nobles.
A on es pugui gestionar les emocions amb llibertat i atenció.
A on l'educació emocional i respectuosa sigui el valor principal perquè el nucli familiar pugui créixer i aprendre de la vida.
A on els pares ballin, cantin i juguin amb els seus fills amb una presència total i completa.
A on els fills puguin veure que els seus pares són grans acompanyants de la vida que encara no han perdut ni l'i.il·lusió ni l'alegria..i que el seu nen interior està viu i no té por de mostrar-se.
Amb Mamacrea vull oferir un espai perquè els pares i els fills puguin crear vincles més forts i afectius a través de l'art, la dansa i la música.
 Esteu convidats...veniu?












 "Recuerdo las tardes de verano rodeada de niños en el parque, y con siete u ocho años explicándoles cuentos, cantándoles canciones o enseñándoles los bailes que yo misma creaba.


A veces me sentía como una especie de flautista de Hammelin, pero con niños y niñas correteando detrás de mi.


Desde pequeña, y ya siendo niña...amé a los niños.


Me he pasado la mayor parte de mi vida rodeada de ellos, de música, de canciones, de juegos, de teatro, de cuentos, de mundos imaginarios...y ha llegado el momento de querer compartir mi amor, mi fuerza, mi sabiduría y mi creatividad con ellos y sus familias.


Mamacrea nace del deseo de compartir con las mamas, los padres y sus hij@s todo lo relacionado con la creatividad y el arte. Y sobre todo con la música, las canciones y el baile.


Yo, apenas aprendí a hablar...canté. Y apenas aprendí a caminar...bailé.


Tuve la suerte de contar con un padre que cada día ponía música y la cantaba a pleno pulmón, y con una madre que me llevó, año tras año, a escuelas de danza y teatro.
Crecí con amor, y con el arte presente en cada uno de mis días.


Se mostraron pacientes en escuchar mis canciones y en ver mis creaciones artísticas.


Cantaron y bailaron conmigo.


Vivo la música como alimento para mi alma.


Si canto, sé que mi voz es el aire por donde se expresan mis alegrías y mis tristezas.


Si bailo, sé que mi cuerpo dejará que mi alma se exprese en libertad.


Por todo esto y más, siento que es bello ver a una mamá bailando con su hij@ en brazos. A una mamá, o a un papá...cantando dulces melodías.


Es bello ver la fusión que se crea del amor entre unos padres y un hij@...y se expresa a través del arte y la creatividad.





Si los futuros bebés, niños y niñas de este mundo, crecen desde el vientre materno con amor y música...estas pequeñas grandes almas se convertirán en personas sensibles. Apreciarán de corazón el arte y crearán un mundo más bello, más creativo y mejor.


El cambio empieza por uno mismo "

by Mireia




Aquí tens una breu entrevista que la televisió de Banyoles em va fer en relació al projecte i a les sessions de Música i Moviment en família.
Si vols conèixer una mica més el món Mamacrea i a mi mateixa...estaré encantada!

Entrevista projecte Mamacrea








"Una sessió de Música i Moviment amb nadons acompanyada de la Sira. La Sira va començar des de el ventre de la seva mare María a sentir la música, a ballar-la i a estimar-la"






L'Espai Mamacrea, família creativa



Sala per ballar i jugar!

Sala Dansa&Relax



Contes, històries i més...

Dibuixa i Pinta amb llibertat

Sala d'entrada, lectura i té

Espai dels jocs

Espai de joc exterior lliure i natural










Comentaris